21
Noi
09

Scurt “interviu”

De ce blog ?

Pentru ca mi-e mai usor sa imi scriu ideile , sentimentele si gandurile …. Pentru ca pot sa sterg si sa scriu o fraza de 30 de ori pana sa o vada ceilalti , pentru ca vreau ca peste ceva timp sa pot reciti aceste randuri scrise noaptea tarziu cu “emotii” si cu nervi acumulati pe parcursul unei zile, saptamani ..etc.

De ce acum ?

Pentru ca pana acum mi-a fost prea “frica” de reactia celorlalti , pentru ca m-am temut ca nu cumva tot ce gandesc sa raneasca sau sa deranjeze pe cineva …

Cine sunt ?

Sunt Mihai, probabil ca cei mai multi care o sa intrati ma cunoasteti dar pentru restul ma simt dator sa ma prezint.

Ma cheama Mihai, sunt student , am 21 de ani .

Initial am vrut sa scriu acest blog sub un nume anonim, sa nu se stie cine sunt ( prostii ) dar o prietena mi-a deschis ochii , mi-a dat “palma” de care aveam nevoie sa ma trezesc, sa imi asum raspunderea celor scrise aici .

Aici nu veti gasi nici analize politice in genul Antena 3 , si nici subiecte mondene in stilul Cancan , deci daca asta sperati puteti renunta.

E locul unde o ma “deschid” , unde o sa imi “scuip” veninul fara sa deranjez pe cineva.

Urmatorul articol o sa fie despre oamenii speciali din viata mea , oameni pe care i-am cunoscut personal sau oameni pe care desi nu i-am vazut in viata mea imi sunt atat de aproape .

Atat pentru primul articol, sper sa nu va opriti aici si sa continuati sa cititi , sa criticati …

Va multumesc !

Simplu. Mishu. Eu.

1 Response to “Scurt “interviu””


  1. 1 maria
    Noiembrie 22, 2009 la 9:13 am

    Bun venit printe noi..daca pot sa zic asa:))
    Succes la postari:>


Lasă un răspuns

Noiembrie 2009
L M M M V S D
    Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Blog Stats

  • 4,219 hits

