22
Noi
09

Scrisoare pentru „Femeia din viata mea ”

Aceasta este o scrisoare pentru o fata care mi-a marcat viata pentru totdeauna. Fata care a reusit sa ma faca sa iubesc cu adevarat. De multe ori imi aduc aminte de ochii ei mari si limpezi cu care printr-o simpla privire reusea sa ma “rupa” de lumea reala , sa ma duca intr-o lume numai a noastra , o lume de basm. Mi-e dor si acum de buzele ei , de mirosul ei si de pielea fina si catifelata. Cantecul nostru inca il mai aud usor inainte de culcare si il murmur in speranta ca si ea se gandeste la el . Un om ca ea nu stiu daca o sa mai intalnesc, oricum ma bucur ca am avut ocazia sa o intalnesc si sa fie a mea chiar daca doar pentru cateva clipe. Sa pot sa ma afund in parul ei si sa imi sopteasca cateva versuri ale noastre la ureche.

Merg si acum in cateva locuri unde am fost impreuna , locuri unde ce a fost revine pe pamant pentru cateva secunde chiar daca doar in imaginatia mea . Atunci zbor asa cum “pluteam” si atunci cand ma tinea de mana , ma simt invincibil , nimic nu ma poate atinge.

E acolo , a aproape, dar totusi atat de departe. O vad si acum. Ii vorbesc. Vreau sa fiu langa ea si maine , si ieri , si in fiecare zi cat mai mult timp. Sa fiu omul care o suna dimineata sa ii ureze o zi cat mai buna si seara sa ii spuna “noapte buna! “, sa fiu cel ce o tine de mana atunci cand e trista si cel care o ridica in brate atunci cand este fericita .

Am facut destule impreuna dar au ramas atat de multe de facut, lucruri simple pe care nu am avut ocazia sa le traim impreuna si pe care probabil nu o sa avem ocazia sa le traim .

E omul care ma face sa visez si tot ea reuseste sa ma aduca cu picioarele pe pamant .

E omul care m-a ajutat sa invat atat de multe si pe care m-am putut sprijini de atatea ori .

E FEMEIA din VIATA MEA . E …. Este EA . Te Iubesc !

Mishu.Eu.Indragostit.



3 Responses to “Scrisoare pentru „Femeia din viata mea ””


  1. 2 maria
    Noiembrie 23, 2009 la 4:58 am

    Melodie mai potrivita ca Vama-Cu tine…pentru postul asta nu cred ca e:)
    Foarte frumos…
    A meritat sa scrii,sa stergi,sa scrii,sa stergi de atatea ori:))

  2. 3 alexandra
    Noiembrie 23, 2009 la 7:41 pm

    Scrisoare deschisă în trei capitole către cei mai importanţi bărbaţi din viaţa mea

    Capitolul I: Voi cei ce credeţi că aţi trăit deja…

    Încep să scriu gândindu-mă că între “masculul” mezin al inimii mele şi cel mijlociu sunt foarte multe similitudini. Vreau mai întâi să-i recomand mezinului ca mai întâi să stea deoparte…vremea lui n-a venit încă. Ne mai luptăm un pic cu pamperşii, maşinuţele, Sportacus şi alte “pandemii”vremelnice până să-i pot spune lui ce am pe suflet. Deşi….uneori mă tem de cât de mult înţelege…Mă rog..să spunem totuşi că acum targetul este reprezentat de cei care au peste 18 ani.(şi nu mai visează la broasca nebună…)
    Mă refeream la el doar asociindu-l cu mai marele lui confrate, cu care împarte locul călduţ din inima mea. Amândoi au “pofte” tâmpiţele, amândoi sunt greu de stăpânit şi înţeles şi mai ales amândoi au candoarea de a-şi imagina că tot ce-şi pot dori se situează în subitul fatal al următoarelor cinci minute.
    Dragul meu prieten- nu prea ştiu cum să-ţi spun!!! dacă-ţi zic“băi frate-meu”, mi-e ca ies din tiparele generaţiei şi oricum n-o să mă creadă nimeni…- simt o grozavă nevoie să-ţi răspund: ţi-am citi posturile…..na!doar ştiai c-am s-o fac….Am un sentiment de neputinţă, pentru că îmbătrânesc, intru în lumea celor mari care spun :”Lasă băi băieţică…n-ai trăit destul…”.
    Nu vreau asta! Dar simt nevoia să-ţi spun ceva: Ai căzut şi tu în plasa în care cădem toţi când tragem din prima ţigară: nu contează că fumăm Carpaţi sau ce naibi de alte harfe de mărci or mai fi acum pe piaţă(eu cum vă spuneam sunt cam expirată), de ochii celorlalţi şi mai ales pentru că noi n-am mai tras niciodată fum în piept spunem:” Mamă ce ţigări tari şi bune!!!”. Cam aşa e şi la tine cu iubirea unică…Am iubit- “unic” desigur – vreo trei bărbaţi în viaţa mea, dar cel pe care acum îl iubesc şi atât m-a lăsat fără adjective. Iubirea adevărată e mută, simplă, despuiată şi teribil de banală. Iubirea adevărată nu înseamă: “Atât de aproape şi totuşi atât de departe…, ci “atât de aproape pentru toţi ceilalţi şi totuşi numai a mea…Iubirea adevărată se împarte exact la doi. Un e vorba mea, dar e atât de reală. Am învăţat de la omul minunat lângă care trăiesc cât de frumoasă poate fi viaţa, atunci când o trăieşti pentru celălalt şi cât de întregi victoriile când i se datorează şi lui. Nu te îmbăta cu vinul prost scurs de la mesele altora! Aşteaptă vinul nobil, păstrat într-un tainic beci, anume numai pentru tine. Promete-mi că vei avea răbdare să creşti şi să trăieşti! Şi tu şi ăla micu`…


Lasă un răspuns

Noiembrie 2009
L M M M V S D
    Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Blog Stats

  • 4,219 hits

