23
Noi
09

Raspuns

Nu ma tem sa incep cu “ma sora-mea… “ pentru ca dincolo de orice esti sora mea. Deci …

Ma sora-mea , stiu foarte bine ca ai dreptate si nu pot nega ca o perioada din viata mea m-am “ametit” din “vinul” scurs de la mesele altora, dar asta a fost ce mi-a trebuit in momentul acela. Gustul vinului ala m-a saturat si m-a facut sa nu imi mai fie sete.

Ma cunosti de cand m-am nascut si am crescut sub ochii tai. E normal sa iti ascult sfaturile mai ales ca nu esti singura care ma sfatuieste sa fac asta. Regret totusi ca nu am reusit sa va demonstrez pana acum ca sunt destul de puternic sa ma ridic de fiecare data cand ma lovesc de ceva , sa ma scutur si apoi sa  rad chiar eu de greselile facute.

Nu o sa incep acum sa iti enumar “greselile” pe care le-ai facut tu la varsta mea , si asta nu doar pentru ca m-ai rugat sa nu o fac pe un blog public ci pentru ca nu vreau ca aceasta mica scrisoare sa ia aspectul unei fituici dintr-o telenovela ieftina turnata pe platourile Media Pro. Pana sa ma pierd in amanunte vreau sa iti spun ca greselile sunt firesti , mai ales la 20 de ani si oricat mi-ai repeta ca nu e bine tot o sa le fac, la fel cum face si “mezinul” familiei noastre.

Sunt mai puternic fiindca va am langa mine si ma ajuta foarte mult sfaturile voastre, dar prin unele lucruri trebuie sa trec singur ca sa vad ce e bine pentru mine si ce nu …Si mie imi e greu sa spun  asta , pentru ca mi-ar fi mult mai usor sa mai fiu inca mic si altcineva sa decida pentru mine ce e bine si ce nu , dar din pacate vremurile alea au trecut si acum unele decizii e nevoie sa le iau singur.

Iti multumesc inca o data ca ai avut putin timp sa citesti articolele mele mai mult sau mai putin “comerciale” si te asigur ca iq-ul meu nu a scazut asa de mult pe cat crezi ….

Te pup.Te iubesc si te respect….

Mishu.

0 Responses to “Raspuns”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Noiembrie 2009
L M M M V S D
    Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Blog Stats

  • 4,219 hits

