28
Noi
09

Draga Rromanule,

Ne plictisesti! Ne plictisesti prin felul tau de a fi , prin lucrurile pe care le faci in fiecare secunda a existentei tale , prin felul cum arati si cum mirosi. Cu alte cuvinte ne scarbesti.

Nu stiu ce te face sa crezi ca ma intereseaza sfarsitul ultimului episod din “Inima de tigan” sau ce te impinge sa ne “obligi” pe toti sa iti ascultam mizeria aia ce iti iese din telefon si tu o numesti cu mandrie muzica.

Chica ce iti atarna la spate e unul dintre “ingredientele” tale principale si care te face sa fi mai usor de recunoscut.

Mirosul pe care il emani de sub “cojita” subtire de deodorant ieftin ne oripileaza , asa cum ne oripileaza si felul tau de ati alege hainele.

Iubita ta , Zanuca ,adica creatura care iti sta alaturi este la fel de penibila precum sunt si diminutivele cel putin slinoase pe care le folosesti pentru a o apela pe messenger sau in mesajele de dragoste trimise la betie.

Lantul scos ostentativ din tricou pentru ati arata superioritatea fata de cei din “specia” ta nu te face cu nimic mai special in fata mea si a celor care gandesc ca mine, ramai tot un penibil dar trebuie sa recunosc ca esti un penibil cu lant.

Stiu ca aceste randuri nu iti vor schimba nicidecum viziunea asupra vietii si te vei macina in continuare din cauza dusmanilor si a imaginii iubitei care tocmai a fugit cu un alt “mondial” , dar nu pentru a te trezi pe tine le-am scris. Aceste randuri au fost scrise pentru mine, pentru sufletul meu sau mai bine zis pentru racorirea sufletului meu.

M-am saturat sa trebuiasca sa impart locul din mijloacele de transport cu Tine, m-am saturat sa mergem pe aceeasi strada, sa locuim in acelasi bloc sau sa trebuiasca sa stam la aceeasi coada.

Iti doresc din toata inima sa reusesti in viata si sa iti indeplinesti visul de a ajunge “derbedeu international” in Spania sau Germania , sau oriunde ai fi fericit dar te rog paraseste tara. Fugi cat mai departe, sunt sigur ca acolo iti va fi mai bine, sper ca acolo iti va fi mai bine.

Vreau sa razi de mine ca sunt un prost ca am ramas aici , dar vreau sa razi de acolo.

Ma infior la gandul ca Tu votezi, ca tu prin votul tau influentezi viitorul meu si al urmasilor mei  dar sper ca vreodata o sa scapam de Tine si atunci nu o sa mai fi tu cauza multor probleme de care ne lovim in fiecare zi.

Inchei aici aceasta epistola si te asigur inca o data de tot sprijinul meu in parasirea acestei tari.

Cu scarba si dispret,

Mishu.

Lasă un răspuns

Noiembrie 2009
L M M M V S D
    Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Blog Stats

  • 4,219 hits

