29
Noi
09

Viciul meu

Sunt un om cu vicii si recunosc asta. Sunt genul care nu zambeste pana  dupa prima gura de cafea si primul fum de tigare tras adanc in piept. Sunt omul care daca este nevoit sa fumeze mai putin se comporta exact invers.Am vicii si stiu ca nu sunt singurul care are astfel de obiceiuri proaste.Toti avem doar ca unii recunosc iar altii prefera sa se ascunda dupa pretexte de genul “ma prostesc si eu”.Nu spun ca e bine sa avem vicii doar ca eu consider ca daca ti le accepti si ai puterea sa le recunosti te impaci cu tine insuti.

Imi place sa fumez, imi place gustul tutunului si chiar daca imi dau seama ca nu e bine si poate uneori vreau sa renunt , realizez ca tot timpul mi se va face dor de o tigare buna cu care sa imi incep ziua.

Aroma de cafea de dimineata  si prima gura de cafea nu le-as da pe nimic, pentru ca nimic nu le poate inlocui. Poate niciunul dintre aceste lucruri nu fac bine sanatatii mele dar nu cred ca renuntand la fumat si la bautul de cafea as trai inca o suta de ani. Si in fond de ce sa traiesc daca nu ma bucur de fiecare moment al vietii asa cum imi doresc?

Imi place senzatia fumului care imi patrunde pana in plamani la fel de tare cat imi place sa sarut o femeie frumoasa , deci de ce sa renunt la placerea asta? Cine a zis ca sarutul nu iti poate scurta viata?In plus o tigare buna pot fuma in orice moment pe cand o femeie frumoasa nu poti saruta chiar in orice clipa.

Cine mi-ar mai arde limba , si cine mi-ar mai face pofta de mancare daca nu cafeaua de dimineata? Cine m-ar mai trezi printr-o singura atingere?

Gusturile astea sunt doua dintre gusturile care imi alcatuiesc ziua , daca as renunta la ele ziua mea nu ar fi completa. Asa m-am obisnuit , asa sunt eu .

Nu incercati sa fumati doar pentru ca va sta bine cu tigarea, pentru ca nu va sta! Fumati decat daca simtiti nevoia sa faceti asta, daca va atrage gustul iute-amarui al tigarilor, daca nu lasati tigarile in pace nu va bateti joc de ele.

Astea sunt viciile mele pe care le-am descoperi t pana acum.

Voi ce vicii aveti?

P.S: asta seara o prietena mi-a spus ca blogul asta creaza dependenta . Nu va pot descrie ce sentiment placut mi-a „invadat” tot corpul! HA ! Va multumesc tuturor celor care cititi articolele mele si promit ca pe viitor sa fie mai bune.

Ma-nclin in fata voastra. Cu respect,

Mishu.

3 Responses to “Viciul meu”


  1. 1 garga .
    Noiembrie 30, 2009 la 7:00 am

    De acuma incolo nu te mai cert:))

  2. Noiembrie 30, 2009 la 7:06 am

    Toti avem vicii:))
    N-am sa uit cum m-ati afumat:-w
    Ti pup!:)

  3. 3 adi
    Noiembrie 30, 2009 la 12:14 pm

    vicii, vicii si iar vicii, toti avem vicii, unii fumeaza, unii beau, unii mananca, unii fac sport…etc.


Lasă un răspuns

Noiembrie 2009
L M M M V S D
    Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Blog Stats

  • 4,219 hits

