30
nov.
09

Mic “review” Final Destination (2009) + American Pie – Book of love

Azi a fost zi de piratat si vizionat filme si m-am gandit sa va spun si voua ce impresie mi-au lasat cele 2  filme care fac parte fiecare din cate o lunga serie (pentru cei care nu le-au vazut , pentru ca pe restul va astept cu pareri proprii).

The Final Destination

Filmul este bunicel, cam in aceeasi nota cu toate celelalte . Castiga foarte mult la capitolul efecte special , in rest story-ul este cam acelasi pe alocuri chiar putin tras de par.

Jocul actorilor merge, nu este stralucit dar in niciun caz nu se coboara la nivelul filmelor de la Bollywood.

Dupa cum spuneam si la inceput, efectele speciale il fac sa fie un film “de vazut”. Nu te plictisesti dar nici ramai cu niste replici sau momente memorabile din el.

Ideea filmului este aceeasi ca si in partile anterioare , deci avand in vedere ca mi-a placut si la primele pot spune ca si acum asta a fost un plus al filmului.

In rest , film de calitate medie de vazut duminica dupa amiaza sau la cinema cu prietenii.

American Pie –Book of love

Din pacate filmul asta m-a dezamagit . Desi sunt un fan al seriei “American Pie” , deja au exagerat.

Glumele sunt dragute dar seamana foarte bine cu ce a fost si in partile anterioare.

Personajele prost conturate , actiunea slabuta si intinsa pe o durata de 1 ora jumatate.

Din pacate , aceasta parte este genul de film la care daca vezi inceputul si sfarsitul nu ai pierdut nimic.

Film slab de vazut doar in cazuri de urgenta maxima.

Va pup,

Mishu.


1 Răspuns to “Mic “review” Final Destination (2009) + American Pie – Book of love”


  1. 1 garga .
    decembrie 1, 2009 la 6:07 am

    Pai The final destination am vazut 😐 Mie nu mi-a placut niciun film din seria asta,deci…:| Ma rog…sunt si eu mica:”> (asta e replica mea sa ma scot) :-” La american pie o sa ma uit,dar stii parerea mea:P


Lasă un comentariu


noiembrie 2009
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Blog Stats

  • 4.250 hits