01
Dec
09

Miroase a sarbatori

Ma uitam la televizor zilele trecute(activitatea asta o am din ce in ce mai rar pentru ca “domnul” calculator imi ocupa din ce in ce mai mult timp) si am vazut reclama de la Coca-Cola. Nu stiu ce sentimente va starneste voua aceasta reclama dar pe mine unul ma face sa ma simt din nou copil.Pentru 30-40 de secunde ma trece din nou fiorul pe care il aveam atunci cand il asteptam pe Mosul , bine ascuns dupa canapea pana adormeam in locul respectiv.

Abia astept sa simt din nou mirosul de cozonaci in casa , si sa vad “floricele” de gheata pe geam. Sa intru inghetat de afara si sa ma izbeasca “norul” de caldura si mirosul de vin fierbinte.Sunt momente unice si desi sunt un iubitor al verii trebuie sa recunosc ca momentele astea nu pot fi inlocuite cu nimic.

Prima bataie cu zapada sau ingerasii pe care ii faci pe prima zapada nu se pot compara cu nimic. Ma gandesc de multe ori ca poate copil fiind nu am apreciat toate astea la adevarata lor valoare pana acum. Oricum orice ar fi fost pana acum o sa incerc de acum incolo sa fac mai mult , sa ma bucur cat mai mult de zapada, de seara venita devreme, de mirosul de brad si chiar si de colindele lui Hrusca.

Iarna asta o sa fie mai speciala , pentru ca este sfarsitul unui an cu adevarat “agitat” din viata mea, cu multe “valuri” dar din care pana acum am iesit bine si sper ca si in continuare sa fie la fel.

Pentru prima data stiu cu adevarat ce vreau sa imi aduca Mosul si stiu cum vreau sa inceapa noul an.

Nu cadouri , nu mai vreau lucruri de care sa ma leg si la care sa trebuiasca sa renunt pentru ca se strica sau imi raman mici. Vreau ca in continuare sa intalnesc  oameni pe aceeasi lungime de unda , cu care sa ma cert si dupa trei minute sa ne impacam, vreau ca ai mei sa fie sanatosi, vreau sa termin casa si in vara sa-mi invit toti prietenii la o petrecere in curte, vreau multe lucruri dar daca am fost cuminte si Mosul imi va aduce macar cateva dintre acestea anul care o sa vina o sa fie unul foarte , foarte bun.

Miroase a Craciun, a Revelion….pe scurt … Vin Sarbatorile !

Voi ce va doriti de la Mosul?

Cu drag,

Tot eu.Mishu

2 Responses to “Miroase a sarbatori”


  1. Decembrie 2, 2009 la 11:55 am

    Sarbatorile vin,sarbatorile vin\:d/
    Oferind,iarna e ca`n povesti
    E minunat,e timpul sa zambesti.
    Sarbatori fericite Coca-Cola iti ureaza:))
    Eu mi-as dori sa fie totul cum era inainte.Sa raman mica…sa nu mai cresc..sa nu ma mai lovesc cu capul de unele ”greutati”.

  2. 2 garga .
    Decembrie 2, 2009 la 7:15 pm

    Garga vrea sa creasca mare sa vina ca sa poata sa vina la Bucuresti 🙂


Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 4,219 hits

