02
Dec
09

Time out!

Portret by Gargaritza

In primul rand vreau sa imi cer scuze in fata lui Carmen , pe care involuntar din cauza mea sau din cauza ca ea s-a grabit sa interpreteze unele lucruri  am dezamagit-o. Imi pare rau ,Carmen!

Pentru o perioada o sa fac o pauza. Nu stiu exact ca de lunga va fi, poate o saptamana, poate doua zile sau poate sa fie o pauza definitiva, asta o sa decid pe parcurs. O sa fac aceasta pauza nu pentru ca nu stiu ce sa mai scriu sau pentru ca nu am timp, ci doar pentru ca am nevoie sa imi pun gandurile in ordine.

Vreau sa va multumesc tuturor pentru tot “sprijinul” oferit. Sper ca am reusit sa ma ridic macar la jumatate din asteptarile voastre.

Pentru mine o sa urmeze o perioada destul de agitata (cu examene, birou si alte activitati pe care pentru o vreme le-am cam lasat balta).

Nu sunt deloc in apele mele in ultimul timp, si probabil cine ma cunoaste si-a dat seama, dar asta o sa indrept in perioada in care o sa stau putin mai in spate.

O sa inchei aici acest post inainte sa devin prea “siropos”. Va multumesc inca o data pentru tot.

Va pup si va respect!  Cu drag,

Mishu.

4 Responses to “Time out!”


  1. 1 Carmen
    Decembrie 3, 2009 la 7:19 am

    Mishu, tu ma superi doar cand nu mergi la facultate si-ti gasesti tot felul de indeletniciri care nu au nici o legatura cu scoala(nu interpreta gresit, esti perfect constient la ce ma refer).De cate ori dimineata ti-am spus mergi la facultate?Cred ca de doua luni in fiecare zi.Stii bine cat de mult insist pe subiectul asta si stii bine motivul.Nu m-ai dezamagit cu nimic, nu ai de ce sa-ti ceri scuze, fiecare dintre noi trece prin momente bune sau mai putin bune asa ca inceteaza sa te comporti ca un copil rasfatat, nu mai actiona cu impulsivitate ca apoi a-ti para rau de ce ai spus(da stiu, vorbesc eu.nici daca eram facuti de-o mama nu semanam asa :P)…mergi la cursuri(asa poate mai descoperi si cand ai examene), fii cuminte si ascult-o pe mama, nu o supara si incearca sa o ajuti pe sora ta…si raspunde la off line-uri pe mess.
    Prieteni sunt si cei care-ti spun cand gresesti.
    p.s. Data viitoare te rog sa ne spalam rufele in casa, nu la spalatoria virtuala 😛

    Pupa Carmen pa Mishu :-*

  2. 2 Scrapy
    Decembrie 3, 2009 la 5:11 pm

    hey finally cineva care e la fel de stresanta ca mine ( stresanta la modul constructiv :p )deci vezi inca o persoana care te roaga sa mai dai pe la facultate..si stii ca nu iti vrem raul ba din contra..te-am pupat si sper sa te regasesti cat mai repede!

  3. 3 garga .
    Decembrie 3, 2009 la 5:31 pm

    😐 Sunt confuza.Oricum vorbim noi.Te pupa Garga:*

    P.S desenul meu e sexi:”>

  4. Decembrie 5, 2009 la 6:11 am

    Uh…ce trist:(
    Nu mai am ce sa citesc dimineatza inainte de scoala!:(
    Sper sa revii repede,repde:)
    Puup:)


Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 4,219 hits

