12
Dec
09

Planuri pentru anul care vine

  • Sa ma las de fumat
  • Sa plec in vacanta undeva (nu in Romania)
  • Sa rad cat mai mult
  • Sa va scriu cat mai des
  • Sa imi fac un program de exercitii fizice
  • Sa ma apuc de invatat
  • Sa ma maturizez
  • Sa renunt la a mai fi impulsiv
  • Sa merg mai des la facultate
  • Sa o intalnesc pe Carmen
  • Sa imi fac timp sa citesc mai mult
  • Sa ma uit la cat mai multe filme
  • Sa renunt la mancarea fast-food
  • Sa ma ingras cel putin 10 kilograme
  • Sa ma duc la dentist
  • Sa merg mai des la teatru
  • Sa imi iau permisul de conducere
  • Sa ma plimb prin ploaie
  • Sa supravietuiesc
  • Sa va am langa mine

P.S: le-am facut „publice” pentru ca asa poate ma motivez mai mult  , oricum daca reusesc sa indeplinesc macar cateva din ele , cu siguranta va fi un an bun!


Va pup,

„Santa” Mishu.

4 Responses to “Planuri pentru anul care vine”


  1. 1 Mariuci
    Decembrie 13, 2009 la 9:05 am

    Tu?
    Sa te lasi de fumat?
    Buna idee:))
    Cu dentistu` mai asteapta cativa ani:))
    Iti fac eu maseaua
    GRATIS:))

  2. 2 Simona
    Decembrie 14, 2009 la 8:32 pm

    si in vacanta poti sa vii la mineee 😡 :))

  3. 3 Simona
    Decembrie 14, 2009 la 8:33 pm

    heeei …am vrut sa pun smileyu cu : x si a iesit unul urat tare si incruntat 😦

  4. 4 garga .
    Decembrie 15, 2009 la 7:43 pm

    ha! prima e cea mai bunaaa:X


Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 4,219 hits

