13
Dec
09

Plutesc…

De ceva vreme nu trec prin cea mai buna stare pe care o puteam avea, tocmai de-asta la un moment dat am simtit si nevoia sa iau o pauza, sa uit de tot.

Nu am reusit sa ma rup chiar de tot asa cum imi doream si asta se vede, starea proasta nu mi-a trecut si nici nu da semne ca o sa ma paraseasca prea curand.

Trebuie sa recunosc totusi ca am si momente bune in zi, dar din pacate acele momente sunt legate de altcineva si nu pot controla cand sau cat sa dureze momentele alea. Urasc sa ma simt neputincios dar din pacate acum chiar nu pot face nimic, stau si privesc cum imi trece totul prin fata ochilor fara sa pot face ceva .

In sfarsit, sunt convins ca voi trece si peste asta, nu e nici prima data cand mi se intampla si sunt sigur ca nici ultima data cand o sa mi se intample.

Azi vroiam sa va scriu cateva randuri despre “zborul fara aripi” , zborul in care te lanseaza cea mai importanta persoana dintr-o anumita perioada. Zborul acela in care odata ce ti-ai luat avant nu ai vrea mai aterizezi niciodata.

Nu intamplator am vrut sa scriu despre asta . Chiar asta mi se intampla, zbor mai bine zis mai plutesc inca dar la mine totul se apropie de sfarsit. Asta e poate ingredientul principal care m-a adus in starea asta.

Sfarsitul zborului e partea cea mai rea, nu ai cum sa scapi niciodata fara sa iti julesti coatele sau genunchii. Te lovesti, te ustura si te simti neputincios in fata durerii.

Te uiti in ochii ei , si o intrebi : “De ce? “ , si ea iti raspunde cu aceeasi voce cu care odinioara te alinta : “nu stiu…” , acela e momentul in care te prabusesti, si din pacate am ajuns aici .

De aici fiecare e pe cont propriu, de aici fiecare aterizeaza asa cum poate dar inevitabil mai mult sau mai putin amandoi se vor rani.

“Zborul” meu a luat sfarsit si m-am resemnat cu ideea. Vreau sa va rog pe fiecare dintre voi sa nu faceti aceeasi greseala pe care am facut-o eu . Vreau sa va rog ca atunci cand zburati sa nu va uitati in jos pentru ca riscati sa “ametiti” si sa aterizati mai devreme decat v-ati propus.

La sfarsit de zbor, cu respect,

Mishu.

0 Responses to “Plutesc…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 4,219 hits

