18
Dec
09

„unde faci revelionu?”

Cu o cana de ceai fierbinte(“Hapciu, probably the best tea in the world)  in fata si mult fum de tigare in plamani cautam un subiect demn de abordat intr-o seara de vineri. Singura problema ar fi ca nu am gasit nimic, la orice ma gandesc mi se pare prea pueril sau pur si simplu nici mie nu imi vine sa ma apuc de scris pentru ca mi se pare o tampenie.

Totusi n-am putut sa nu scriu nimic asa ca m-am hotarat sa va scriu cateva fraze despre un lucru care obsedeaza pe toata lumea odata cu inceputul vacantei pana cu 1 zi inainte de Craciun , adica planurile de sarbatori. Cati dintre voi nu sunteti chestionati de cel putin 3 persoane zilnic despre ce aveti de gand sa faceti de Craciun, de Revelion sau chiar in ambele zile? Eu sunt genul de om care nu isi face planuri pentru ca nu se poate tine de ele , si intotdeauna prefer sa ma hotarasc cu foarte putin timp inainte in legatura cu ce o sa fac.Cand sunt intrebat, cel mai des raspund “inca nu stiu” pentru ca eu chiar nu am idee de ce o sa fac de Revelion. Privirea interlocutorului tau in momentul in care ii dai un raspuns de felul asta chiar valoreaza milioane, putin sceptic cu o privire care te cerceteaza din cap pana in picioare, schimba subiectul cu impresia ca l-ai mintit sau ca ai planuit un mare chef la care nu vrei sa-l inviti.

Am impresia ca nu mai stiu ce e frumos , ca nu mai stiu sa ma distrez. Toata lumea are cu cel putin 2 saptamani inainte planuit unde o sa se imbete, pardon , unde o sa se distreze in “noaptea” dintre ani, eu stau si inca ma gandesc daca sa plec de acasa.

Pana cand o sa ma hotarasc clar o sa mai treaca ceva timp asa ca renunt sa ma mai framant la gandul asta.

Inghetat si nehotarat. Cu drag,

Mishu.

3 Responses to “„unde faci revelionu?””


  1. Decembrie 19, 2009 la 5:48 pm

    Club ”Hapciu” :))
    Pupa Mariuca pe Mishu!

  2. 2 garga .
    Decembrie 22, 2009 la 2:38 pm

    Mda…mai bine de mine stiu acasa si de craciun si de revelion :-j…si mi-am dat seama ca am facut cea mai mare greseala din viata mea…trei ani la rand am facut revelionul la mine cu prietenii…si am avut grija ca toata lumea sa se simta bine…iar acum logic ca nimanui nu-i pasa 🙂 Lasa misulica…facem revelionul online >:D<

  3. 3 neuron blond in vacanta
    Decembrie 23, 2009 la 8:48 pm

    servus Mishule…. bun ceaiul Hapciu… dak il folosesti doar pt gust si placerea de a bea ceai….k dak il folosesti pt raceala si gripa cum scrie pe cutie, iti spun eu k e frectie la picior de lemn, nu te scapa nici nu te apara de asa ceva pt k am facut un studiu la faculta pe acest ceai, la o materie cu nume enervant, si a rezultat k nu bun de nimic…..
    in rest cu planificarea revului sau ce faci de craciun nu ar trebui sa te framante aceasta problema nu esti singurul care nu stie ce face de rev… eu de exemplu ma hotarasc pe 31 ce fac si pana atunci raspund cu aceeasi sinceritate k nu stiu ce fac de rev chiar dak ma crde lumea sau nu…..
    iti doresc craciun plin de zapada, bucurii, fericire, iubire si sanatate
    Craciun fericit…..


Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 4,219 hits

