28
Dec
09

who`s back ?!

Am revenit! M-am intors acasa dupa o excursie frumoasa in care m-am simtit foarte bine si m-am simtit asa pentru ca am avut ocazia sa intalnesc niste oameni primitori si sa-mi petrec Craciunul langa o persoana cel putin “speciala” pentru mine.

A fost un Craciun frumos cu peripetii mai frumoase si mai putin frumoase dar care s-au terminat cu bine. Am ramas totusi cu unele regrete pe care atunci cand o sa-mi fac curaj probabil o sa le impartasesc cu voi.

Urmatorul post despre saptamana petrecuta departe de casa.

Aproape adormit. Cu drag,

Acelasi Mishu.

0 Responses to “who`s back ?!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 4,219 hits

