30
Dec
09

pentru Tine

Update:

M-am decis sa nu mai stau sa ma “uit” cum pierd inca o persoana la care tin din tot sufletul, m-am decis ca prima data in viata sa spun direct ce simt fara sa ma mai ascund chiar daca sunt constient ca facand acest gest risc totul. Refuz sa mai intru in Noul An cu regretul ca nu i-am spus ce simt. Probabil nu sunt persoana pe care si-o doreste alaturi , cu care sa impartaseasca totul de la zambetul inocent de dimineata pana la lacrimile cu care intampina fiecare emotie ce ii copleseste fiecare particica din corp.

Este omul cu care imi doresc sa imi petrec cat mai multe zile de acum incolo, este fata in bratele careia vreau sa adorm in cat mai multe nopti, fata a carei voce vreau sa o aud cat mai des spunandu-mi orice prostioara la ureche.

In timp ce scriu aceste randuri imaginea ei mi se contureaza din ce in ce mai puternic in minte si simt ca orice as scrie e prea putin , ca nimic din ce imi trece prin cap nu e destul sa exprim ce simt pentru ea.

Te vreau doar pentru mine, sa ma “ascund” in parul tau si sa respiram amandoi in acelasi timp. Sa te iau de mana si sa ne plimbam prin ploaie, sa radem si sa plangem impreuna, sa iti strang mana ta micuta in palma mea, sa dansam pe piesa noastra ….Vreau sa fii a mea!

Vreau sa “plecam” impreuna pe un taram de vis, un loc numai al nostru construit din vise si din sentimentele amandurora.

Fara tine nu ma simt intreg, o parte din mine a ramas langa tine in momentul in care ne-am despartit.

Mi-e dor de fiecare gest al tau, de ochii tai mari si albastri, de buzele tale , de mirosul tau , de tot ce tine de tine.

Si totusi dupa ce am scris toate astea ma simt de parca nu am scris destul, parca nu ti-am spus tot ce simt, dar sper sa fie de ajuns sa te faca sa intelegi ce simt pentru tine.

De acum nu-mi ramane decat sa astept sa se intample un miracol

Cu drag,

Simplu.Mishu.

0 Responses to “pentru Tine”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 4,219 hits

