02
Ian
10

bilant 2009.

Anul ce tocmai s-a terminat a fost un an “agitat”. Ma gandeam astazi ce am facut in anul ce a trecut…

Pai..

M-am indragostit si am ajuns sa iubesc.

Mi-am facut prieteni noi.

Am inceput sa ma maturizez.

Mi-am facut blog (chestie la care “visam de ceva timp, dar nu am avut indrazneala pana acum).

Am spus “Te iubesc!”.

Am trecut de primul an de facultate cu bine.

M-am certat  si am iertat.

Mi-am facut planuri pe care urmeaza sa le pun in aplicare anul acesta.( Doamne ajuta! )

Am visat.

Pentru prima data am spus ce simt public.

M-am alaturat Clubului Studentilor din universitatea mea si am pus bazele unui proiect de viitor.

Am pus umarul la firma familiei.

Am renuntat la unul dintre viciile mele, “fotbalul”.

Si au ramas atatea de facut…. dar pentru asta exista si anul urmator .

La revedere 2009! Bine ai venit 2010!

La inceput de an, cu drag,

Mishu.2010.

1 Response to “bilant 2009.”



Lasă un răspuns

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 4,219 hits

