05
Ian
10

punctual (sau nu)

O sa incep prin a va face o mica destainuire. Sunt cel mai dezorganizat om, niciodata nu ajung la timp la intalniri si cel mai rau niciodata nu ma trezesc la timp. La mine sunt doua posibilitati , ori prea devreme , ori prea tarziu dar niciodata la timp.

Am doua ceasuri pe care le port (pe rand bineinteles) dar niciunul dintre ele nu are baterie. Ceasul de la telefon il folosesc cel mai des , dar nici asta nu ma face sa ajung la timp. M-am straduit toata viata sa fiu punctual dar niciodata nu mi-a reusit.

Sunt un om care nu-si planifica ziua, si cel mai mare “blestem” este sa trebuiasca sa imi fac planuri pentru ca niciodata nu pot sa ma tin de ele. Mereu intervine ceva, de fiecare data exista o chestiuta care ma impiedica sa ajung la timp.

Ce-i drept imi place sa ma joc cu timpul. Imi place sa fiu in intarziere, sa “alerg” dupa timp, asa simt ca traiesc de aici si paradoxul ceasurilor mele fara baterie.

Cel mai ciudat este atunci cand cineva ma intreaba cat este ceasul , iar raspunsul meu desi port un “orologiu” la mana este simplu : “ nu stiu…” . Am trecut pana acum de foarte multe ori drept nebun, dar nu ma deranjeaza sunt prea ocupat in lupta mea cu timpul .

Am fost acuzat de foarte multe ori ca sunt un “visator”, ca nu ma concetrez destul asupra lucrurilor care ma inconjoara, dar nu ma intereseaza pentru ca traiesc in lumea mea unde timpul se scurge exact asa cum vreau eu , mai repede sau mai incet.

Pana la urmatorul post eu o sa continui sa incerc sa-mi inghesui timpul in buzunarul din spate al pantalonilor , macar asa o sa fiu mereu cu un pas inaintea lui.

In intarziere, cu drag,

Mishu. Nu foarte punctual.

0 Responses to “punctual (sau nu)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 4,219 hits

