07
Ian
10

zapaceala

E a doua seara la rand cand ma uit singur la un film. Chestia incepe sa-mi placa, pana acum indifferent de film, daca il vedeam singur ma plictiseam si il inchideam (unul dintre piticii mei situati undeva la “intersectia” dintre creierul mic si cel foarte mic 😀 ) .

Filmul de asta seara a fost o “comedie” marca Adam Sandler (“Funny People”). Hm, nu sunt prea multe de spus despre el , cel mult “puneti mana si uitati-va la el! ”. Nu stiu cat de mult o sa va vina sa radeti, dar filmul este bun, amar dar bun.Ramai dupa cu cateva intrebari care te sacaie putin , cel putin asta e starea mea de dupa.

Cam atat de film, sa continuam cu chestii serioase (noooot!).

Azi am facut “fluturasii” de pus pe mese pentru ziua nepotelului meu . Sambata se anunta mare “chef” cu karaoke si diverse jocuri . Eu unul sunt cel mai incantat, pe alocuri chiar mai incantat decat sarbatoritul, dar ce stie el e inca mic . O sa va atasez si un model ca sa puteti sa ma felicitati pentru “realizarea” mea.

Aaa, si ceva ce trebuie sa va povestesc. Am fost astazi cu  Mihnea (nepotelul meu in varsta de 3 ani, a.k.a Sarbatoritul / Sportacus) intr-o “calatorie de afaceri”. In drum spre Trezorerie, caci intr-acolo ne indreptam, am luat renumitul tramvai 14 . Dupa zeci de bataieli si frane bruste usor condimentate cu tipetele de plictiseala ale copilului exact inainte de a cobora , in fata noastra s-a postat o doamna “d-asta bine” invelita intr-o blana de animal (de urs chinezesc crescut la casa de moda Obor).  Pentru ca Mihnea o fixa de ceva timp si ne asteptam sa spuna ceva rau, Alexandra isi ia inima in dinti si il intreaba ce a vazut. Raspunsul a fost pe masura asteptarilor . “ Am vazut o “Ursula!” (J) ). Momentul de sufocare a fost vizibil si din partea noastra dar si din partea “Ursulei” . Nu pot sa va povestesc cat am putut sa ne amuzam dupa aceea, mai ales ca a definit persoana mai bine decat as fi putut sa o fac eu sau Alex intr-un milion de ani.

Azi am fost foarte zen , probabil si din cauza felului cum mi-am inceput ziua, dar presimt ca maine toata starea mea se duce pe apa sambetei. Trebuie sa merg la Ministerul Justitiei si intrevad multi, dar multi nervi.

Pana maine va pup si sa aveti parte de noaptea cu somn la care visez si eu la foarte mult timp.

Cu drag,

Mishu.

3 Responses to “zapaceala”


  1. 1 neuron blond in vacanta
    Ianuarie 8, 2010 la 10:51 pm

    sa-ti traiasca nepotelul, sa se faca mare , mai frumos si mai destept decat unchiul sau 😀 sa fie bucuros , sa vabucurati de el si sa va aduca tie si familiei tale numai bucurii si impliniri
    :* La Multi ani!!!

  2. Ianuarie 8, 2010 la 11:36 pm

    multumesc frumos niko ! 😀 sa ai parte de tot ce e mai bun anul acesta ! La multi ani!


Lasă un răspuns

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 4,219 hits

