09
Ian
10

poveste din Mc`ul de Est

Tocmai m-am intors de la petrecere. Cum sa va spun ?! … A FOST GENIAL ! !

Am ras , am cantat (dovada faptul ca sunt ragusit 😀 ) , m-am jucat cu toate jucariile posibile de acolo . Ce sa mai , m-am distrat cat pentru 15 seri intr-un club de fitze. Nu stiu sa va spun cum s-au simtit copiii , dar eu cu Alex ne-am distrat cat pentru toti.

Sa incep cu “cantarea” . Pai , am cantat aproape o ora toate melodiile copilariei mele dar si cantece din repertoriu oricarui copil din ziua de astazi. Am dansat si am facut backing vocals pentru Mihnea si pentru Alexandra.

Ne-am jucat cu niste manusi imense . Ne-am pus “coroane” si masti de Alvin .

Totul a culminat cu pana de current care a anuntat si finalul petrecerii. Pacat… eu doar ce ma incalzisem. Oricum ma gandesc din ce in ce mai serios sa imi fac urmatoare zi de nastere la Mc`Donalds 😀 .

Era sa uit, am primit si DIPLOME pentru Tallent la muzica. Impropriu spus “am primit” mai mult am luat pe ascuns doua diplome (pentru mine si pentru Alex) din cele pastrate pentru copii, dar nu imi pare rau pentru ca le meritam cu varf si indesat.

Acum o sa ma retrag spre pat , pentru ca petrecerea asta a reusit sa ma oboseasca definitive.

P.S: Maine sau cel mai tarziu poimaine revin si cu poze si poate si o filmare .

Cu drag,

Mishu. (putin imatur)

3 Responses to “poveste din Mc`ul de Est”


  1. 1 adi
    Ianuarie 10, 2010 la 12:31 am

    foarte tare, vreau si eu :))))))

  2. Ianuarie 10, 2010 la 9:03 am

    Apaareee!!!\:d/
    Multumesc!\:d/


Lasă un răspuns

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 4,219 hits

