17
Ian
10

blog closed

Am luat in sfarsit decizia in jurul careia ma invarteam de ceva vreme, blog-ul se inchide. Inca nu stiu daca pentru o perioada sau pentru totdeauna.

In fiecare lucru exista un inceput si un sfarsit , ei bine consider ca a venit si timpul acestui blog sa ia o pauza.

Am scris intotdeauna ce am gandit si ce am simtit si poate nu intotdeauna a fost bine, dar mi-am asumat acest risc.

Ma bucur ca am reusit ca uneori sa va binedispun prin ce am scris, sau pur si simplu v-am oferit pauza de care aveati nevoie in momentul acela

Va multumesc pentru toate vorbele frumoase si va sunt recunoscator tuturor celor care mi-au fost alaturi.

Nu vreau sa scriu un articol “siropos de despartire” asta nu ar fi in ton nici cu mine si nici cu ceea ce am vrut sa fac.

Asa ca …

…pentru ultima oara , va pupa cu drag…… guess who?!?

Tot eu,

Mishu.

3 Responses to “blog closed”


  1. 1 vulturul plesuv (adi)
    Ianuarie 17, 2010 la 10:49 pm

    nu e bine asa, revino-ti, maine vreau alt post in care scrii ca te-ai razgandit! Neaparat!

  2. Ianuarie 18, 2010 la 4:35 am

    😐
    Esti sigur?:-s
    Ce mai citesc eu dimineata inainte de scoala?
    Cine o sa ma mai intrebe „Mariuci cum ai facut tu aia?”
    Hai maaaa :((


Lasă un răspuns

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 4,219 hits

