09
Ian
11

Prostie mare monşer!

Am avut neplăcerea sa dau peste un blogulet al unui baietel usor trecut de pubertate.

Primele 30 de secunde m-a incantat, desi ideea pe care o abordeaza e “fumata” (adica identatea ascunsa) , dar mi-a placut. Ce a urmat insa a fost catastrofal.

Greselile gramaticale au inceput sa-mi inunde privirea, destainuirile de genul “nu am citit cartea” (dar o comentez) m-au facut sa inghit cu noduri. O sa spuneti ca puteam sa inchid si sa trec mai departe. GRESIT! Nu pot sa fac lucrul acesta, asa ca mi-am suflecat manecile si am inceput sa-i scriu imbecilului care semna articolele un comentariu destul de stufos asezonat pe alocuri cu cuvinte mai mult sau mai putin folosite in manualele de religie.

Ce a inteles el din comentariu nu stiu dar nici nu-mi pasa.

Acum urmeaza o rafuiala personala cu Mariuca.

Mai fata, mai domnisoara , tu cand iti asociezi numele cu toti cretinii nici macar nu-i selectezi ? Alege unu prost dar care sa scrie corect romaneste, sau unul care sa scrie gresit dar care sa aiba ceva nou pe blog, ceva inedit.

Baietasul asta se crede un fel de Robin Hood, face dreptate iar arma lui este cuvantul . De fapt e doar o impresie a lui.  Seamana mai mult cu … nu gasesc nici macar un singur personaj cu care sa-l compar, iar arma e mai mult un bat rupt dintr-un gard pe care il agita deasupra capului fara sa sperie nici macar un copil de 5 ani .

Blogul lui puteti sa-l gasiti la Mariuca in blogroll , am vrut initial sa-l dau dar mi-am dat seama ca promovez un “sexy brailean” si m-am razgandit. Deci pentru cei interesati click pe blogu lu Mariuca , si la ea o sa-l gasiti pe Alex.

Apropo , nu va speriati daca in loc de alex (am scris intentionat cu litera mica) , o sa gasiti o pisica pentru ca e tot el … maimutoiul se crede martan .

Din ce-o sa cititi o sa descoperiti cu stupoare ca martanul si-a gasit consoarta, adica o femela la fel de cretina care ridica partea dorsala la un specimen incult cu aere de semi-vedeta.

Ca o concluzie la “diareea” de idei pe care am expus-o asta seara … pai simplu : “Bai baiatule , te rog din suflet NU MAI SCRIE PE BLOG! Ok, daca te incapatanezi sa continui , macar nu-l mai promova si daca il promovezi macar semneaza-te cu numele adevarat !”

 

Cu scarba si dispret pentru pulifrici , dar cu stima si respect pentru voi,

Tot Mishu.

 

 

 

 

 

 

 

7 Responses to “Prostie mare monşer!”


  1. 1 Motanul
    Ianuarie 10, 2011 la 10:46 am

    so crezi tu ma ca io nu stie sa scrie romaneste!

  2. 4 Ady
    Ianuarie 10, 2011 la 10:51 am

    Mai, omu’ vrea sa fie „trendi”, ce conteaza ca nu stie sa scrie corect?

    • Ianuarie 10, 2011 la 11:01 am

      Ma conteaza … cel putin asta e parerea mea :))

      • 6 motanu26
        Ianuarie 10, 2011 la 1:02 pm

        duude..poate mai scriu gresit..dar incerc sa ma corectez..si nu inteleg de ce ai spus despre respectiva fata asa ceva..nici macar nu ai vazut-o in realitate:|..succes si tie..bft..

      • 7 Ady
        Ianuarie 10, 2011 la 4:33 pm

        Mere ai? Sau…Mishule tu esti „tip”? 😀
        Sa revenim…:
        @ Alex: cand scrii public nu ai voie sa fii la capitolul corectat ca banuiesc ca nu esti in clasa a 2-a…
        @ Mihai: dudule, dai si tu o bere sa ma dreg si eu?


Lasă un răspuns

Ianuarie 2011
L M M M V S D
« Oct   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 4,219 hits

