11
Ian
11

Împărţit la doi

Ce ramane atunci cand imparti la doi ceva ce se rezuma la noi? De ce vrei sa imparti tot ce avem si sa ramanem mai saraci cu o jumatate? De ce vrei sa imparti intregul nostru?

Tu nu vezi ca e bine ? Nu vezi ca respiram in acelasi timp? Cum o sa mai respiram daca tu pleci ? Cui o sa mai spun ce simt? Nu-ti pasa?

Stii , stii ca o sa rada si o sa ne arate cu degetul toti ca n-am stiut sa avem grija .. stii ca toate amintirile o sa isi piarda culoarea si o sa dispara…si daca stii de ce vrei sa lasam in urma tot ? De ce vrei sa-mi iei jumatatea mai frumoasa din tot? De ce mi te iei pe tine ? O sa-mi raspunzi vreodata ?

O sa imi spui vreodata ce simti cu adevarat? O sa ma saruti vreodata cu adevarat? De ce n-o faci acum ?

NU! Nu te las sa pleci ! Mai stai , te rog !

Si daca ai plecat de ce mi-ai lasat mie lacrimile tale ?

Te intorci ? Nu ma lasa aici .. mi-e frica , mi-e frica sa raman singur dupa ce atata timp te-am stiut aproape, ma iei cu tine ?

De data asta nu te mai las , nu iti mai dau drumul la mana !

Iti simt bataile inimii de aici , inca ma cheama pe mine . Si ce daca il tii pe el in brate , mainile tale nu stiu sa-l mangaie asa cum o faceau cu mine! Rad de tine . Rad ca indraznesti  sa-l saruti cu buzele pe care nu demult mi le-ai daruit mie! Rad si te urasc ca iti permiti sa-l alinti cu cuvintele pe care tot eu ti le-am daruit prin tot ce ti-am spus.

Si te urasc din tot sufletul dar te iert. Te iert pentru ca te iubesc. Tu ma ierti ? Ma vrei ?

Si daca mai pleci , sa nu ma mai uiti ! Sa nu ma pierzi !
NU! Nu din nou !

E liniste , ce s-a intamplat ?

Unde esti ?

Da, dar mi-ai promis …mi-ai promis ca nu ma mai lasi …

O sa te uit ! Iti promit ! O sa te scot din mintea mea ! Sa pleci !

Sa pleci la el !

Ai plecat?

 

Sunt eu…..

Mishu.

 

4 Responses to “Împărţit la doi”


  1. Ianuarie 12, 2011 la 4:47 am

    In sfaaarsiiiiit!A dat Dumnezeu!Pfiuuu!Ai idee ce dor imi era de un articol de genu’?
    Am revenit la vechiul obicei.Cafea,Zu si blog`ul tau!:))

  2. 3 Mady
    Ianuarie 12, 2011 la 12:12 pm

    Ma bucur k ti-ai „revenit”…:D si intr-un mod tare tare bun…nu se potriveste articolul cu starea mea actuala….(asta oricum nu se pune:P).dar sincer,e de un maaare 10….next please:P


Lasă un răspuns

Ianuarie 2011
L M M M V S D
« Oct   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 4,219 hits

