13
Ian
11

Momente grele

Cu totii am trecut prin momente grele si le-am depasit asa cum am putut . Dar cate am invatat din ele , cat am reusit sa invatam din greselile pe care le-am facut asta e diferit la fiecare.

Eu unul nu am refuzat niciodata “lupta” cu viata , am stat vertical in fata problemelor si am zambit. I-am ras in fata pentru ca am invatat de cand ma stiu ca “ce nu te omoara te face mai puternic”.

Si ce daca uneori am cazut, m-am ridicat si am luat-o de la capat cu forte proaspete.

Am descoperit ca important este sa nu renunt, sa nu ma dau la o parte niciodata pentru ca mereu exista o cale de iesire.

Important este ca niciodata sa nu uiti cine esti sa nu iti uiti identitatea si idealurile. Sa te accepti in primul rand tu si dupaia sa ai pretentia ca si altii sa faca lucrul asta.

Si  nu poti sa te accepti pana nu te cunosti. Asa ca pune-ti mana si aflati cine sunteti fratilor, nu mai asteptati sa-si dea altii cu parerea despre voi, E VIATA VOASTRA !

Cand va simtiti singuri nu mai asteptati sa va sara x sau y in ajutor si luati-va soarta in propriile maini. Nu uitati ca cel mai bun prieten al vostru sunteti tot voi. Nimeni nu va cunoaste asa cum va cunoasteti voi.

Am avut ocazia, sigur nu sunt nici primul nici ultimul, sa cunosc oameni depedenti de parerea altora care cauta mereu aprobarea celor din jur ca sa faca un lucru, nu faceti ca ei pentru ca va pierdeti.

Propriile greseli ne fac unici si ne fac sa ne conturam o personalitate. De ce sa renuntam la ele ?

Nu regretati deciziile luate chiar daca la momentul respectiv au fost gresite. De fapt nu regretati nimic pentru ca riscati sa pierdeti momente importante fiind prea ocupati cu regretele .

Nu uitati ca toate momentele grele sunt facute sa fie depasite de NOI !

 

P.S:  Ne citim din nou duminica , maine ..adica astazi , plec spre Craiova si sambata o sa fiu in Curtea de Arges. Pana duminica aveti grija de voi. Va pup , cu drag…

Ma semnez simplu,

Mishu.

2 Responses to “Momente grele”


  1. Ianuarie 16, 2011 la 10:39 pm

    Vrem amintiri! povesteste-ne, te rog…

  2. Ianuarie 26, 2011 la 4:47 am

    Am citit articolul asta de vreo 5 ori.:)) Mai posteazaaaa!:D


Lasă un răspuns

Ianuarie 2011
L M M M V S D
« Oct   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 4,219 hits

