06
ian.
10

Am intrat in randul lumii

UPDATE: E ora 4:12 , am vazut si “New Moon”.  E prima data dupa mult timp cand imi vine sa exclam la sfarsitul unui film : “ nu acuuuum…de ce se termina asa ?! “ . Pe mine unu m-a convins sa vad si urmatoarele parti. Deci , daca aveti niste ore de alocat pentru filme, merita sa vedeti seria “Twilight” , e draguta si va destinde (cel putin efectul asta l-a avut asupra mea 😀 ) . Incerc sa ma culc sper sa si reusesc. Azi (7.01.2010) o sa imi storc mintea si o sa postez, inca nu stiu ce dar pana diseara sper sa gasesc “reteta” unui articol bunicel 😀 .

Asta seara pot sa ma consider intrat in randul celor de varsta mea. Am vazut “The Twilight”.

Putin neincrezator la inceput, filmul chiar a reusit sa ma “prinda”. Efecte bunicele, jocul actorilor bun dar ceea ce m-a facut  sa ma uit pana la sfarsit a fost povestea care este , spre surprinderea mea, chiar foarte buna.

Nu ma asteptam neaparat sa fie un film prost, doar ca dupa cate auzisem e un film comercial. Ei bine, recunosc cu incantare ca nu e chiar atat de comercial pe cat m-am asteptat. Are si momente mai putin inspirate, dar care nu te fac sa vrei sa opresti filmul. Per total e un film de vazut.

E ora 1 si ma pregatesc sa vad si a doua parte a filmului, sper sa fie la fel de buna. Promit sa scriu cateva randuri si despre ea.

In rest , ziua a decurs normal. Morocanos in primele ore ale diminetii (nu imi bausem licoarea “magica”) cu o usoara ameliorare in jurul pranzului.

Momentul cel mai placut a fost insa tot somnul de dupa-amiaza (intre 18:00 si 21:00 😀 ) , dupa putinele ore de odihna din noaptea precedenta , somnul asta a fost chiar ca o binecuvantare .

Ziua de maine se anunta a nu fi chiar asa de linistita , tocmai de-asta inchei aici ce am avut sa va spun , dar promit sa revin maine.

Va pup. Cu drag,

Tot eu. Mishu.


2 Răspunsuri to “Am intrat in randul lumii”


  1. ianuarie 7, 2010 la 4:48 am

    Somnul de dupa-amiaza (intre 18:00 si 21:00 😀 )
    Cred si eu ca te culci la 4.30 si dupa zici: „m`am trezit la ora 14 se intampla ceva cu mine :|”
    E ora 6.46 a.m si eu sunt treaza,imbracata pentru scoala,beau cafeaua,iti citesc articolul si mai las si comenturi si tu dormi!
    Te pupa,Mariuca!

  2. ianuarie 7, 2010 la 8:14 pm

    Mie nu mi-a prea placut filmul. Cand aparuse primul, m-am uitat de 2 ori pe zi la el, inca de 2 ori casa si o data la cinema, deci ala chiar mi-a placut. Asta…povestea din New Moon se desparte detasat de realitate, nu mai are aceeasi poveste plauzibila si palpabila, prea multe scene in care efectele dau impresia ca, de fapt, este un joc pe calculator. Bineinteles, parerile sunt subiective.
    Somnul meu de amiaza este in intervalul 20.00 – 23.00, iar suntem pe aceeasi lungime de unda :))
    Eu acum am incheiat o zi ingrozitoare si ma asteapta multe altele la fel.
    Supravietuim, Mishule, pupici !


Lasă un comentariu


ianuarie 2010
L M M J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 4.250 hits